به تب راضی شدند! تاریخ چاپ: میلاد نصیری/ تحلیلگر بازار سهام در هفتههای آخر تابستان سال۹۴ خرید خودروهای صفر تحتتاثیر «کمپین تحریم خودروی داخلی» بهشدت کاهش یافت و بهدنبال آن عموم خودروهای موجود در بازار، نسبت به گذشته ارزانتر شدند. دلیل اصلی این کمپین، پایینبودن کیفیت و بالابودن قیمت فروش از سمت خودروسازان بود. در واکنش به این اقدام، وزیر صنعت وقت، در اظهارنظری بیسابقه این حرکت را خیانت به کشور قلمداد کرد. شدت عدماستقبال به حدی بود که سالنهای مونتاژ تعطیل شد و پارکینگهای خودروسازان مملو از خودروهای فروشنرفته شد. اتفاقی که باعث شد خودروسازان برای فروش رفتن محصولاتشان مجبور شوند تا فروش اقساطی خود را مجددا احیا کنند. به راستی از سال۹۴ تا به امروز برای مصرفکنندگان ایرانی چه اتفاقی رخداد؟ «مشاهده متن کامل خبر»
دیدگاه خود را بنویسید