اقتصادنیوز: ارزش معاملات خرد سهام در این هفته به سطوح پائین‌تری رسید. میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 778 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین، افت 29 درصدی داشته است.

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم 4 هزار و 677 میلیارد تومان افزایش یافت. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 400 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز قبل افت 6 درصدی داشت. این کمترین رقم ارزش معاملات خرد در دو ماه اخیر در زمستان 1401 است.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 778 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 6 هزار و 709 میلیاردی هفته پیشین، افت 29 درصدی داشته است.

روز یکشنبه نماد میدکو بیشترین ارزش معاملات را داشت و دی صدرنشین جدول حجم معاملات بود. دوشنبه روز وبملت بود، نماد بانک ملت همزمان با بیشترین خروج پول حقیقی بازار، بیشترین ارزش و حجم معاملات را به خود اختصاص داد.

سه‌شنبه هم این روند تکرار شد و بیشترین خروج پول، بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات به وبملت تعلق داشت. روز چهارشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به اردستان تعلق داشت و دی بیشترین حجم معاملات بازار را داشت.

بورس

«مشاهده متن کامل خبر»